Tuesday, October 14, 2008

what happened in "vegas"?

there may have been some fuzzy vague blanked-out moments the night of the chivas after party… but i thought i kinda knew what happened. well maybe not.

i met up with my party girl on friday night when she suddenly asked me…

jo’s party girl: who was that guy you were with at the chivas after party?
jo: that was my colleague
jo’s party girl: no no… you said that you just met him or something
jo’s party girl: and i think he told me that he remembers seeing me in *insert name of club that we used to frequent*
*cue to jo being very confused at having no recollection whatsoever of any random guy nor any such conversation ever taking place that night*
jo’s party girl: i think he said his name was *insert a nice normal simple easy-to-remember name*
*cue to jo being even more confused as name does not ring any bells*
jo: oh well… who cares

yeah well but it was still a lil freaky.

so now i’m kinda wondering who the heck did i kiss that night? was it cutie aussie colleague or nice normal simple easy-to-remember name dude who i don’t remember at all? but then again i feel like it was cutie aussie colleague. geez i’m confused. oh well…

****

that said, cutie aussie colleague is certainly proving to be rather intriguing to me.

other than him being far more attractive than any other colleague i’ve had in a long while, there is just something bout him.

he has this incredible wit and he says his witty comments in a somewhat calm manner with just a hint of amusement to let you know that he is joking. and even when he’s slightly annoyed, he makes comments in a somewhat joking manner that is also laced with a little sarcasm. in fact i was thinking that i should learn some of his lines and use ‘em.

it’s a pity that he will leave in mid december and in fact he will be moving to a makeshift off-site office next week where i will only be joining him there some time next month. i'll definitely miss him and his lunch company. and dang he smells nice...

yep, he definitely intrigues me…

Labels: ,

3 Comments:

At 8:55 AM, Blogger Jade said...

Sarcasm, dry wit and he smells good...I'd probably try to take a bite out of him and get arrested.

 
At 10:11 AM, OpenID neverhadaboyfriend.org said...

"At least he smells nice." That's always a good thing. ;)

 
At 10:36 AM, Blogger jo said...

jade: hmm i never thought bout taking a bit outta him but now that you mention it... hmm mmm...

neverhadaboyfriend: i don't think i have a keen sense of smell but i love it when a guy smells nice. and it means that i must have been in rather close proximity to that cutie 'coz he's not an overdoser of cologne...

 

Post a Comment

<< Home